Zakazana reklama perfum Beyonce
20 gru 2010 | Etykiety: Beyonce | |Odziana jedynie w szpilki i seksowną, czerwoną sukienkę z dużym dekoltem Beyonce pręży się zmysłowo pod ścianą. Zachęca, uwodzi, kusi czyli robi wszystko to, co leży w obowiązku dobrej reklamy. Jak się okazało, według niektórych, kusi w zbyt wyuzdany sposób – reklama perfum "Heat", sygnowanych przez Beyonce, została zakazana.
“Mój zapach to unikalny wyraz zmysłowości kobiety. Uzależnia, oczarowuje i wywołuje dreszcze. Jest jednocześnie elegancki i kobiecy z nutą tajemniczości. Stworzyłam ten zapach dla wszystkich kobiet pewnych siebie, dla kobiet, które nie boją się pożądać i być pożądanymi” - tak swój nowy zapach opisuje jego autorka. Niektórym jednak to wzbudzanie pożądania nie przypadło do gustu. Organizacja Advertising Standards Authority (ASA) uznała, że reklama perfum „Heat” stworzonych przez Beyoncé jest "prowokacyjna seksualnie" i nie może być emitowana w trakcie programów dla dzieci. Brytyjska telewizja może ją emitować dopiero po godzinie 19:30.
Czy ten spot reklamowy faktycznie gorszy bardziej niż inne przesiąknięte erotyką reklamy? Jak na mój nos, pachnie tu jakimś zabiegiem PR-owym, mającym na celu nagłośnienie kampanii.
źródło: we-dwoje.pl