Zadłużona Naomi procesuje się o... zapach

30 paź 2009 | Etykiety: , | 0 komentarze |

Supermodelka Naomi Campbell znowu w tarapatach. O zaległe pieniądze upomniała się firma perfumeryjna Moodform Mission, której Campbell pomogła wypromować linię perfum związaną z jej nazwiskiem. Sporne zapachy to między innymi Naomi Campbell, Cat Deluxe i Seductive Elixir
Modelka była zobowiązana do dzielenia się z firmą wpływami i zgodnie z umową wysyłała część zysków
aż do 2008 roku. Potem te płatności gwałtownie zahamowały, a modelka przestała odpowiadać na jakiekolwiek próby kontaktu ze strony firmy.
Adwokat celebrytki kategorycznie odrzuca wszystkie oskarżenia sformułowane przez Moodform Mission.
Zaległe płatności sięgają kilku milionów dolarów. Jest się o co bić.

źródło: dziennik.pl

Kup perfumy w dobrej cenie

Avon nawiązuje współpracę z Fergie

29 paź 2009 | Etykiety: , | 0 komentarze |

Avon Products ogłosił nawiązanie współpracy z artystką Fergie. Piosenkarka będzie twarzą globalnej marki perfum Avonu
Fergie pojawiła się po raz pierwszy jako twarz Avon w dniu 27 października 2009 r. w Nowym Jorku podczas dorocznej gali Fundacji Avon na rzecz kobiet , gdzie wystąpiła z koncertem w ramach działalności dobroczynnej Avon. Podczas gali uhonorowane zostaną osoby, które mają swój wkład w zmienianie życia kobiet na lepsze. Fergie będzie ściśle zaangażowana w proces stworzenia samego zapachu, ale także jego opakowania, nazwy i kampanii promocyjnej. Jego światowa premiera odbędzie się w sierpniu 2010 roku, w USA a pod koniec roku będą dostępne również w Polsce.

Fergie jest najnowszym partnerem Avonu w projekcie pracy nad prestiżowymi zapachami w portfolio firmy. Wśród pozostałych partnerów znajdują się globalna ambasadorka marki Avon Reese Witherspoon, Patrick Dempsey, Courteney Cox, U by Ungaro, Eon Productions for Bond Girl 007, Derek Jeter oraz Christian Lacroix.

źródło: wp.pl

Kup perfumy w dobrej cenie

NANOACTIV nowa jakość pielęgnacji ciała

22 paź 2009 | Etykiety: | 0 komentarze |

Srebro jest nie tylko metalem szlachetnym, ale również pierwiastkiem śladowym, ważnym dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Już w starożytności wykorzystywano jego naturalne właściwości wspomagające leczenie.
W XIX wieku w Niemczech odkryto, że łagodny roztwór srebra działa odkażająco w przypadku zapalenia spojówek, a jednocześnie nie podrażnia śluzówki. W 1923 roku przeprowadzono testy, które potwierdziły, że w wielu przypadkach srebro wspomaga leczenie infekcji bakteryjnych.
Analiza badań nad srebrem pozwoliła w 1978 roku w czasopiśmie Science Digest na określenie srebra cudem współczesnej medycyny. W latach 90. Dr Bjorn Nordstrom z Karolińskiego Uniwersytetu w Szwecji potwierdził, że srebro nie wywołuje skutków ubocznych w organizmie. Obecnie na świecie stosuje się preparaty lecznicze oraz suplementy diety zawierające srebro. Jest ono nieocenionym składnikiem przy leczeniu oparzeń i infekcji skóry.
Dla nowoczesnych kobiet i mężczyzn
Najwięcej bakterii rozwija się w sprzyjających warunkach (wilgoć, temperatura) na skórze. Są one odpowiedzialne za różnego rodzaju podrażnienia czy nieprzyjemny zapach. Seria kosmetyków NanoSilver Activ stanowi doskonałe połączenie nowoczesnej pielęgnacji ciała i ochrony antybakteryjnej i antygrzybiczej, dodatkowo dając długotrwałe uczucie świeżości.

W skład serii NanoSilver Activ wchodzą:
NANOSILVERACTIV Body lotion – zawiera kompleks substancji zmiękczających i wygładzających naskórek Doskonale się wchłania, powodując, ze skóra jest aksamitna i miękka w dotyku. Działa antybakteryjnie, łagodzi wszelkie podrażnienia skóry.
NANOSILVERACTIV Shower Gel – tworzy skuteczną ochronę przeciwbakteryjną, zapewnia optymalną pielęgnację skóry. Intensywny zapach perfum relaksuje ciało i zmysły.
NANOSILVERACTIV Roll-on – dzięki zawartości nanocząstek srebra gwarantuje skuteczną ochronę antybakteryjną. Daje uczucie świeżości i przyjemnego zapachu przez wiele godzin. Łagodzi podrażnienia skóry.
NANOSILVERACTIV Body Refrashing – zawiera kompleks substancji pielęgnujących skórę.
Posiada właściwości regenerujące i odżywcze. Wykorzystuje biobójcze i hipoalergiczne właściwości srebra.

Seria kosmetyków NANOSILVERACTIV firmy Chatier, dzięki innowacyjnej technologii, stanowi nową jakość w pielęgnacji skóry.


W natłoku preparatów kosmetycznych najczęściej szukamy produktów naturalnych, ekologicznych, jednocześnie wykorzystujących najnowsze osiągnięcia nauki.
Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom firma Chatier we współpracy z firmą Nanoco opracowały serię kosmetyków NanoSilver Activ wykorzystując biobójcze i hipoalergiczne właściwości srebra. Dzięki zastosowanej nowoczesnej formule i nanotechnologii preparaty tej serii charakteryzują się niezwykłą skutecznością działania, a dodatek nanoczasteczek srebra pozwala osiągnąć nieocenioną ochronę przed infekcjami bakteryjnymi i grzybiczymi. Chatier jest pierwszą w Polsce firmą która wprowadziła do produkcji kosmetyków technologię NanoSilver.

Kosmetyki z serii SilverNano Active

C-THRU. A new fragrance collection for young women debuts it's first three scents.

18 paź 2009 | Etykiety: | 0 komentarze |

Aramis and Designer Fragrances announces the introduction of C-THRU, a new fragrance line for young women. Launching with three fragrances in its debut collection, C-THRU is designed to pay tribute to individual personalities with signature colors and scents. The C-THRU fragrances include: Ruby which evokes passion and confidence, Blue Opal celebrates spiritual balance and Purple Diamond suggests mysterious intrigue. The new fragrances allow young women to express their individuality through the scent of their choice.

“The C-THRU collection is about empowerment,” says Melissa Gabel, Director, Global Marketing. “Our goal with this brand is to present young, fashion conscious women with a different way to express themselves. It’s not about telling them where to fit in or conforming to a celebrity ideal,” Gabel adds, “but inviting them to discover more about who they are with our unique fragrances.”

Aramis and Designer Fragrances will launch a fragrance collection in the mass market with a prestige product approach. In addition to the superior quality fragrances with a message and price point that is accessible to younger consumers, there will be a national print advertising campaign and retail events to support the brand.

Ruby, Blue Opal and Purple Diamond, the first three scents in the C-THRU collection

Ruby, with its sweet, romantic blend of peach, rose and vanilla will appeal to your bold and passionate side. Blue Opal’s flirty blend of watermelon and lilac is great for active types who pride themselves on composure and balance. Purple Diamond, the sultry scent of the three, has hints of blackcurrant and jasmine to bring out your mysterious charms.
C-THRU LAUNCHES INTERACTIVE WEBSITE DESTINATION, C-THRUFRAGRANCES.COM
WHICH POSES THE QUESTION, “WHICH GEM ARE YOU?”

Want a fragrance as unique and stylish as you? Introducing C-THRU, a new collection of fragrances that celebrates your expression of individuality through vibrant gem-styles and scents. Which gem are you?

C-THRUFRAGRANCES.com

The site goes live today and is in collaboration with the launch of the new women’s fragrance, C-THRU. A fragrance concept designed to pay tribute to individual personalities with signature colors and scents. The C-THRU fragrances include: Ruby which evokes passion and confidence, Blue Opal celebrates spiritual balance and Purple Diamond suggests mysterious intrigue. The fragrances debuted in December 2008.

As visitors log on to c-thrufragrances.com they will be enveloped in beautiful imagery of Ruby, Blue Opal and Purple Diamond gems. The C-THRU website features models of different ethnicities and cultures celebrating all young women. Additional highlights of the Web site include the “Personality Quiz,” “Meet Dawn Russell” section and the “You’re a Gem” contest.
“Find You” Personality Quiz: Discover your personality facets and the C-THRU fragrance that suits your mood – today, tomorrow and beyond with a C-THRU fragrance reading. Through a series of personalized questions and intriguing images C-THRU will qualitatively interpret which scent reflects “the real you.” The quiz will educate, inspire and redefine the way consumers experience the "art and science of fragrance."
Meet Dawn Russell: C-THRU Fragrances partnered with Dawn Russell, a Lady in England, to support her work to promote empowerment and self-confidence in youth today. Russell, at age 25, was diagnosed with stage III cancer and survived. Russell teaches young women nationwide about how to find strength in themselves to fight their social, physical or emotional struggles.

You’re a Gem: Seventeen magazine and c-thrufragrances.com have partnered to introduce the “You’re a Gem” contest. Visitors can enter for a chance to win blue topaz earrings, a ruby necklace, or diamond and amethyst stackable rings. Participants are asked to write a short essay on how their unique personality helped them to achieve the impossible, overcome adversity or help out a friend. Consumers interested in learning more about the “You’re a Gem Contest”, which ends February 28th, should visit

“Launching with three different scents gave us room to embrace several personalities that we feel a broad consumer base will be able to relate to,” says Trudi Loren, Vice President, Corporate Fragrance Development Worldwide for The Estée Lauder Companies. “The complete fragrance compositions are as distinctive and complex as a young woman who wears them.”

The C-THRU fragrance line includes: 1.0oz/30ml (SRP: $17) and 2.5oz/75ml (SRP: $25) Eau de Toilette sprays in Ruby, Blue Opal and Purple Diamond scents. C-THRU, a collection for young women, is available nationwide at Wal-Mart, Kohl’s and Target. C-THRU is a brand of Aramis and Designer Fragrances, a subsidiary of The Estée Lauder Companies Inc.

“We all have our problems,” Russell says. “For me it was my cancer. For them it could be divorcing parents, eating disorders or school issues. If they can stop and find one outlet, journaling, painting, going for a walk that helps them slow down and reconnect with themselves, then they can find their core. And once they find their inner core, they can handle anything.” The C-THRU fragrance line includes: 1.0oz/30ml (SRP: $17) and 2.5oz/75ml (SRP: $25) Eau de Toilette sprays in Ruby, Blue Opal and Purple Diamond scents. C-THRU, a new fragrance collection for young women, is available nationwide at Wal-Mart, Kohl’s and Target. C-THRU is a brand of Aramis and Designer Fragrances, a subsidiary of The Estée Lauder Companies Inc.

Fragrant trio, which was named after gems, was presented in 2008, in cooperation with Estee Lauder and Sarantis Group from Greece, as well as with perfumers of famous hoses IFF, Firmenich and Givaudan. This was the first time that the house of Estee Lauder invested in mass-market. The perfumes were named Blue Opal, Ruby and Purple Diamond. Blue Opal was created in cooperation with Firmenich. It expresses spirituality and balance, while introducing notes of watermelon and red berries in top, and lily and rose petals in heart. Base notes introduce moist leather accords. The perfume is available as 30 and 75 ml EDT and it aims at younger audience.

Ruby was created by perfumers of the house of IFF and it is dedicated to passionate, strong woman full of self-esteem. The fragrance includes aromas of melon, peach and bergamot in top. A heart introduces rose with freesia and raspberry, while a wave of sandalwood can be found in base. The perfume is available as 30 and 75 ml EDT and it aims at younger audience.

The C-THRU fragrance line includes: 1.0oz/30ml (SRP: $17) and 2.5oz/75ml (SRP: $25) Eau de Toilette sprays in Ruby, Blue Opal and Purple Diamond scents. C-THRU is available nationwide at Wal-Mart, Kohl’s and Target. Visitors can click on “go shopping!” to find a location near them. C-THRU is a brand of Aramis and Designer Fragrances, a subsidiary of The Estée Lauder Companies Inc.

Źródło: sniffapaloozamagazine.com


Guerlain La Boise Torride

9 paź 2009 | Etykiety: , | 0 komentarze |


Luksusowa kolekcja zapachów Guerlain zostaje wzbogacona o nowy, bardziej męski zapach - La Boise Torride.
Do tej pory w kolekcji eliksirów Guerlain znaliśmy: Chypre Fatal, Gourmand Coquinand Oriental Brulant.
W październiku na rynek dołączy do nich nowy - Le Boise Torride.
Guerlain Elixir Charnel Le Boise Torride to wzbogacenie nut o cedr i paczulę.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: bergamotka, mandarynka, czerwona porzeczka
Nuty serca: piżmo, jaśmin, afrykański kwiat pomarańczy
Nuty bazy: paczula, cedr

Kup perfumy w dobrej cenie

Oilily Lucky Girl

7 paź 2009 | Etykiety: , | 0 komentarze |

Oilily Lucky Girl to nowy zapach stworzony z myślą o nastolatkach.
Lucky Girl to zapach radosny i świeży, dla dziewczyn, które wiedzą czego chcą. Jest rześki, ale jednocześnie ciepły i zmysłowy - idealny dla młodych kobiet.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: pomarańcza, mango, jabłko, melon, czarna porzeczka
Nuty serca: róża, lilia
Nuty bazy: ambra, piżmo

W linii dostępne są również balsam do ciała i żel pod prysznic o zapachu Lucky Girl.
Zapach oferowany jest we flakonach o pojemnościach 30, 50 i 75 ml.

Kup perfumy w dobrej cenie

Anna Sui Rock Me!

3 paź 2009 | Etykiety: , | 0 komentarze |


"Rock and roll to jedna z ważniejszych części mojego życia" - powiedziała Anna Sui. Swoją wielką pasję postanowiła zamknąć we flakonie perfum o kształcie gitary.

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: pomarańcza, brzoskwinia, gruszka
Nuty serca: jaśmin, kwiat lotosu, wiciokrzew
Nuty bazy: cedr, ambra, wanilia

Zapach dostępny jest we flakonach o pojemności 50 i 75 ml.

Kup perfumy w dobrej cenie

Sarantis Polska & Marki La Prairie Group

| Etykiety: , | 0 komentarze |

Z dniem 1 października 2009, w Sarantis Polska powołana do życia została Dywizja Kosmetyków Selektywnych mająca za zadanie kontynuację najlepszych tradycji biznesowych w branży kosmetyków selektywnych stworzonych przez Sarantis Grecja na południu Europy oraz na Bałkanach.
Począwszy od 1 października 2009 Sarantis Polska została dystrybutorem marek La Prairie Group w Polsce. Obecnie: La Prairie, Juvena oraz Marlies Moller. Sarantis Polska S.A. pracuje nad dalszym rozwojem i wprowadzeniem na rynek polski kolejnych marek kosmetyków selektywnych.


Kosmetyki Sarantis

Fire and Cream

1 paź 2009 | Etykiety: , | 0 komentarze |

Fire and Cream to nowe perfumy Strange Invisible Perfumes.
Alexandra Balahoutis, projektantka perfum, używa do swoich zapachów botanicznych esencji. Zamiast stosować rozpuszczalnik, esencja jest wydobywana dzięki naturalnemu olejkowi jojoba i umieszczana jest następnie w organicznym alkoholu.

Inspiracją dla projektantki było spojrzenie na poranne słońce skąpane w kremowych chmurach.
Kompozycja Fire and Cream jest połączeniem wetiwerii pachnącej, drzewa sandałowego, paczuli, które przebijają się przez delikatną nutę białej lawendy i tuberozy.
Kompozycja ożywia się i dąży do płonącej łuny górnych nut uwieńczonych naturalnie wyciśniętą pomarańczą.
Perfumy o pojemności 50 ml będą dostępne jesienią za ok. 145$

Kup perfumy w dobrej cenie