Taylor Momsen promuje perfumy Johna Galliano

24 wrz 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

Kariera Taylor Momsen nabiera tępa. Aktorka znana z serialu „Plotkara” i wokalistka zespołu The Pretty Reckless robi sporo zamieszania w świecie mody. Była już twarzą marki New Look oraz nowej kolekcji Madonny – Material Girl, teraz promuje perfumy Galliano.
Taylor nie tylko pojawia się na plakatach, ale również udziela głosu w reklamie.
Perfumy nazywają się Parlez - Moi D'Amour (Mów o miłości) i zostały stworzone z myślą o młodszych klientkach. Zapach to połączenie bergamotki, jagody, imbiru, jaśminu, cyprysu, piżma i paczuli.
Na premierze perfum w restauracji La Perouse w Paryżu, Taylor Momsen pozowała u boku samego Johna Galliano. Parlez - Moi D'Amour będzie można kupić już w październiku.
źródło: w-spodnicy.pl

Projektantka mody Betsey Johnson wykreowała swoje perfumy

23 wrz 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

"Uważam, że po pewnej odzieżowej egzystencji, projektant potrzebuje swoich perfum. To jak deser po kolacji" - powiedziała Betsey Johnson, ogłaszając projekt swoich perfum. Wisienką na jej zawodowym torcie jest zapach "Vintage Betsey".
Dlaczego "Vintage"? Czyżby Madonna świata mody inspirowała się modelką Kate Moss? Nic podobnego. Najnowszy, uznawany przez wielu za debiutancki, zapach projektantki nawiązuje do pierwszej mieszanki jaką wykreowała Johnson. Perfumy ściśle nawiązuje do zapachu, który ekscentryczna projektantka stworzyła w 1982 roku. W tamtym czasie nie cieszył się on uznaniem...
Nowe perfumeryjne dzieło powstało w ramach umowy z Inter Parfums Inc. Dodatkowo projektantka wzbogaciła perfumy o linię kosmetyków do pielęgnacji ciała.

źródło: PAP

Moda poza pokazem

21 wrz 2010 | Etykiety: , , | 0 komentarze |

Kiedy New York Fashion Week jest na ustach wszystkich, nie wypada mówić o innych wydarzeniach modowych. Pokazy to priorytet ważniejszy nawet od żydowskich świt religijnych. To, że prezentacje odzieżowe w mieście, które nigdy nie zasypia nigdy, były najważniejszym newsem modowym ostatnich dni, nie oznacza, że nic oprócz tego w modzie się nie działo.
Nic tak nie zachwyciło branży ostatnio, jak najnowsza reklamówka perfum Bleu de Chanel. W filmowej etiudzie, wyreżyserowanej przez wielkiego Marina Scorsese jest wszystko: klimat, zapach, nieuchwytny duch chanelowskiej weny, a nawet ręka cesarza Lagerfelda. Perfumy to też moda: pewne zapachy przemijają, inne wracają na fali retro, pojawiają się zupełnie nowatorskie nuty, skomponowane w oryginalne bukiety. Jednak najpiękniejszy zapach nie zostałby zauważony, gdyby nie reklama.
Reklamy kosmetyków to niebezpieczna specjalizacja: łatwo zostać posądzonym o kiczowatość i sztuczność przekazu, umieszczając w kadrze kolejną piękność, męską lub damską, skrapiającą się wonnościami. Bleu de Chanel jest inny – to jedna z najbardziej przemyślanych kompozycyjnie reklam, które nawet największych sceptyków rzuca na kolana. Co mamy w menu? Niebieską poświatę, chłodny błysk oczu Gasparda Ulliel (grał młodego Hannibala Lectera), zmysłowe zdjęcia Jean-Baptiste Mondino i drażniące nuty „She Said Yeah” Rolling Stones’ów. Takie reklamy chce się oglądać i chłonąć, jak wielkie pokazy mody.

Podczas kiedy wielcy tego świata jednoczą się na nowojorskim tygodniu mody, inni wielcy ogłaszają zupełnie nieoczekiwane fuzje. GAP oobwieścił, że nawiązał współpracę z domem mody Valentino. Efektem ma być specjalna kolekcja damska, która dostępna będzie w mediolańskim sklepie GAP, w Dover Street Market w Londynie i paryskim Collette. Nie wiadomo, na czym dokładnie będzie polegać ta kolaboracja. Prawdopodobnie strojny Valentino od czerwonych sukni na oscarowe gale i wygodny, miejski Gap spotkają się gdzieś pośrodku. Za projekty będą odpowiedzialni dyrektorzy artystyczni Valentino Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccioli, a wyniki konsensusu szyku i funkcjonalności poznamy w listopadzie.

Niektórzy się jednoczą, inni się rozstają. Naczelna stylistka Lady Gagi, Nicola Formichetti dostała właśnie angaż u Thierry Muglera. Mugler, projektant popularny w przełomie lat 80-tych i 90-tych przezywa drugą młodość, a Formichetti, która odpowiada za wszystkie stylizacje piosenkarki wydawała się projektantowi doskonała w kreatywnej wizji kobiecości. Mimo, że informacja o stylistycznym przejęciu dostała się do prasy 13 września, branża już się zastanawia czy Gaga, pozbawiona stylistki, sama wymyśliła swój najnowszy strój na rozdanie nagród MTV. Gaga pokazała się okutana w plastry tłustej szynki, połacie mięsa otulały jej stopy i udrapowane były na głowie, jak figlarny kapelusik. Według niektórych piosenkarka wyglądała jak z płócien Caravaggia, inni zastanawiali się czy to jeszcze sztuka, czy tylko sztuka mięsa i dokąd właściwie zmierza moda i jej współczesne ikony.

Otwarto nową wystawę "Zapachy epok"

| Etykiety: | 0 komentarze |

Historia perfumiarstwa sięga początków dziejów ludzkości. Poprzez wieki rozwijała się sztuka i kultura pozyskiwania z roślin wonnych esencji oraz zamykania ich w coraz bardziej wyrafinowane formy. W Miejskiej Bibliotece Publicznej w Koźlu można oglądać wystawę flakonów perfumowych i akcesoriów do upiększania urody, pochodzących ze zbiorów Katarzyny Sosenko.

Właścicielka kolekcji wywodzi się z rodziny o bogatych tradycjach kolekcjonerskich. Jej zbiory obejmują kilka tysięcy flakonów, buteleczek czy puzderek. Wyselekcjonowanych zostało kilkaset przedmiotów, które ozdobiły gabloty sali wystawowej MBP.
Fantazyjne kształty i kolory oraz metody produkcji szkła zestawione zostały z prostotą i elegancją poszczególnych eksponatów. Wystawę zaplanowano w taki sposób, aby zwiedzający mogli jednocześnie poznawać bogatą historię perfumiarstwa. Każda epoka posiadała bowiem swój charakterystyczny zapach. Perfumy, które z początku miały maskować zapachy nieprzyjemne, stały się esencją piękna, z którym każdy ich wielbiciel chciałby się utożsamić. Wernisaż połączono z wykładem Katarzyny Sosenko, która przybliżyła słuchaczom historię perfumiarstwa oraz bogate zasoby swej kolekcji.
Wśród zaprezentowanych eksponatów można znaleźć m.in. zabytkowy flakonik perfum Chanel No. 5, Diora, barokowe i rokokowe wazy, secesyjne buteleczki czy biedermeierowskie flakony barwione domieszkami metali: złota, kobaltu, miedzi, cynku czy uranu.
Na wystawie podziwiać można także epokowe stroje, biżuterię oraz akcesoria służące do upiększania urody. Wystawę można oglądać do 22 października.

źródło: lokalna.com.pl

Perfumy od Sugababes

18 wrz 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

Zespół Sugababes planuje w tym roku wypuścić własną linię perfum.
Panie pracują obecnie nad nową płytą, ale to nie przeszkadza im w realizowaniu innych przedsięwzięć. Każda z nich - Heidi Range, Amelle Berrabah i Jade Ewen - będzie miała swój własny zapach.

- Jesteśmy podekscytowane - napisała Ewen na Twitterze. - Właśnie widziałyśmy próbki naszych perfum. Będą się nazywać "Tempt", "Tease" i "Touch". Nie mogę się doczekać, aż je powąchacie!

Dyskografię Sugababes zamyka album "Sweet 7" z marca 2010 roku.
źródło: onet.pl

Coty tworzy markę zapachową Lady Gaga

| Etykiety: , | 0 komentarze |

Koncern kosmetyczny Coty podpisał kontrakt z piosenkarką Lady Gagą i tworzy markę zapachową sygnowaną jej pseudonimem.
Wczoraj koncern oficjalnie potwierdził tę informację. Jednak nie zdradzono szczegółów kontraktu, nie wiadomo, na jaki czas go podpisano. Światowa premiera pierwszych perfum marki Lady Gaga (założono, że podobnie jak w przypadku innych linii zapachowych Coty sygnowanych przez gwiazdy będzie ich więcej) ma nastąpić wiosną 2012 roku.
Dorota Sekulska, head of media and public relations w Coty Polska, pytana, czy w tym samym czasie perfumy pojawią się również w Polsce, odpowiedziała, że jeszcze nie ma takich informacji.
źródło: press.pl

Tabloid kusi własnym zapachem

6 wrz 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

Zapach czerwonego dywanu w twoim domu! Brytyjski brukowiec "The Sun" wprowadza na rynek swój nowy produkt - perfumy dla kobiet chcących się poczuć jak gwiazdy showbiznesu.
Zapach sukcesu o nazwie "Buzz" to połączenie bukietu bergamotki, wanilii, jaśminu i drzewa sandałowego.

Dzięki perfumom - według projektantów -można się poczuć jak gwiazda na czerwonym dywanie. Nad stworzeniem zapachu sukcesu pracowała znana perfumeria Dove Roja. Zapach ma być mieszanką stylów Sarah Jessici Parker, Sophii Loren, Beyonce Knowles i Cheryl Cole.
Cena zapachu czterech gwiazd? Jedyne 59 funtów za 50-mililitrową buteleczkę.
źródło: TVN24

DKNY Delicious Candy Apples

1 wrz 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |


DKNY Delicious Candy Apples Ripe Raspberry to dojrzała słodycz, która w odpowiedni sposób eksponuje wyśmienitą soczystość owianą niezwykle smakowitym aromatem.

Nuta głowy: limonka, jabłko, malina.
Nuta serca: magnolia, piwonia, cukierki.
Nuta podstawowa: coca-cola.