Perfumy na jesień 2011

23 wrz 2011 | Etykiety: , | 0 komentarze |

Czarna Dalia. Dahlia Noir od Givenchy to niejako powrót do korzeni wielkiego domu mody. W prostym, dość ponurym flakonie zamknięty jest kwiatowy nektar z dominującą nutą pudrowej róży. Mieszanka elegancji i uwodzicielstwa rozwija się w nutach mandarynki, mimozy, różowego pieprzu, irysu, paczuli, wanilii i drzewa sandałowego.

Walentyna. Nowy zapach od Valentino o nieprzypadkowej zbieżności imion - Valentina - to hołd dla kobiety nowoczesnej i wyszukanej, pełnej ciekawych niuansów. Mieszanka zapachowa opiera się na kalabryjskiej bergamotce, truflach, jaśminie, pomarańczowymi kwieciu oraz ambrze. Aromat jest lekko orientalny, ale bardzo „valentinowski” zaś flakon będzie ozdobą każdej łazienki.

Kukuryku? Fani zapachowych kreacji od Jean Paul Gaultier mogą odetchnąć z ulgą - zimowy sezon powitamy z nowym męskim zapachem o wesołej nazwie Kokorico. Panowie pachnieć więc mają figowym listkiem (!), paczulą, kakao, vetiverem oraz cedrem - w całości to zapach dynamiczny, wybuchowy, ale też oryginalnie zmysłowy.

Zen dla Dwojga. Nowy duet zapachów Shiseido wibruje namiętnością i świeżością. Zen for Men White Heat to kombinacja lodowatych liści mięty, świeżych azjatyckich mandarynek, ostrego kardamonu a w końcu też szałwii, piżma i niezwykle uzależniającego absyntu! Wersja dla pań pachnie grejpfrutem, bergamotką, ananasem, niebieską różą, a także frezją, gardenią, chińską różą i lotosem - w tle tej kwiatowej kompozycji przebijają wszak intrygujące nuty drzewno-piżmowe: ambry, paczuli, cedru i kadzidła.

Deseń. Stella McCartney wydaje limitowaną wersję swojego zapachu Stella pod nazwą Print, odnoszącą się do nowej kolekcji mody. Wspaniały flakon odzwierciedla nawiązujący do vintage’u deseń, zaś w środku mieszają się słodkie nuty piwonii, róży, mandarynki i ambry.

Milion dolarów. Tyle kosztować ma flakon ekskluzywnego wydania zapachy Golden Delicious od DKNY. Zapach ten sam, jaki znamy z perfumerii, ale buteleczkę zdobią prawdziwe diamenty mające zachęcić kupców do zapłacenia horrendalnej ceny. Zanim jednak pomyślicie o zachłanności kreatorów uprzedzamy, że dochód ze sprzedaży ma zasilać stowarzyszenie Action Against Hunger walczące z głodem na całym świecie. Mamy więc nadzieje, że znajdą się bogaci i próżni!
źródło: we-dwoje.pl/

Nowe perfumy Paris Bleu w Merin.pl

22 wrz 2011 | Etykiety: , | 0 komentarze |

W ofercie Merin.pl pojawiły się nowe zapachy firmy Paris Bleu.
Nowości pochodzą głównie z linii Yves de Sistelle.
Marki Paris Bleu:
Yves de Sistelle
Red Pearl
Jacques Evard

Firma Paris Bleu Perfums powstała w Paryżu 1989 roku. Są twórcami takich marek perfum jak:
Yves de Sistelle (2010)
Red peal (1999)
Tropical feeling (2007)
Jacques Evard (1999)

Ich perfumy są sprzedawane na pięciu kontynentach. Projektanci uważają, że sukces zawdzięczają kreatywności, oraz wrażliwości na gusta i potrzeby swoich klientów.

Emily Blunt nową twarzą perfum YSL

| Etykiety: , | 0 komentarze |

Brytyjska aktorka Emily Blunt została nową ambasadorką zapachu Opium domu mody Yves Saint Laurent. Perfumy francuskiego domu mody przeszły do historii perfumiarstwa, ich pierwszy flakon powstał w 1977 roku i do dziś cieszy się dużą sławą
Oryginalna mieszanka Opium została opracowana przez perfumiarza Jeana-Louisa Sieuzaca, a jego kuszący, orientalny zapach zamknięto we flakonie projektu Pierre'a Dinanda.
- Opium ukazuje całą historię i wartości naszego domu mody - podkreślił Renaud de Lesquen, prezes YSL & Designer Brands. - W najnowszej kampanii zobaczymy płomienną, uwodzicielską kobietę, której nie można się oprzeć - dodaje.
Zdjęcia do nowej kampanii reklamowej jednego z najsłynniejszych zapachów wykonali fotografowie Romain Gavras, Patrick Demarchelier. Efekty ich wspólnej pracy będzie można podziwiać w październiku.
- Jestem zasycona, że to właśnie mnie wybrano do tej kampanii. To bardzo ekscytujące móc promować swoim wizerunkiem zapach, który przetrwał próbę czasu, bez straty dla jego charakteru - powiedziała Emily Blunt.
źródło: forbes.pl

Kosmetyki Kim Kardashian niebawem na rynku

14 wrz 2011 | Etykiety: | 0 komentarze |

Kim Chce mieć też własne kosmetyki.
Po tym, jak na rynek weszły perfumy Kim Kardashian, kosmetyki to teraz jej najważniejsze marzenie. "Bardzo bym chciała mieć swoja własną linię kosmetyków do makijażu. Ciągle o tym myślę. Jeśli to wypali, będę bardzo zaangazowana w produkcję, bo dokładnie wiem, czego chcę. Nie jestem typem osoby, która tylko da swoje nazwisko i na tym się skończy" - powiedziała celebrytka w najnowszym numerze amerykańskiego "Cosmopolitan".

Skąd pomysł na kosmetyki? Okazuje się, że Kim od zawsze miała hopla na punkcie włosów i makijażu. "Uwielbiam błyszczeć! Od zawsze! Moja siostra Kourtney nenawidzi tego robić, a ja właśnie kocham cały ten proces. To zupełna transformacja" - dodaje Kim.

Kim Kardashian promuje swoje perfumy

9 wrz 2011 | Etykiety: | 0 komentarze |

Po długich tygodniach promocji zapachu Gold od Kim Kardashian w sieci pojawiły pierwsze fotografie reklamowe promujące perfumy celebrytki.
Jak można się było spodziewać, na zdjęciu Kim pojawiła się w odważnej, złotej kreacji, a jej ciało ozdobił pozłacany, rozświetlający puder.
Nie jesteśmy przekonane, czy plakat oddaje charakter zapachu, w którym znaleźć można nutę róży, fiołka, paczuli, piżma, benzoesu i drzewa sandałowego, ale z pewnością przykuwa on spojrzenie.
Więcej o zapachu możecie przeczytać na oficjalnej stronie celebrytki.
źródło: zeberka.pl/