Ocenzurowana kampania Calvina Kleina

25 paź 2008 | Etykiety: , | |

Ocenzurowana w Ameryce kampania perfum Calvina Kleina wchodzi na polski rynek
W przyszłym tygodniu w telewizji, prasie i Internecie rozpocznie się kampania perfum Calvina Kleina – Secret Obsession (Coty Polska).
Adaptowane przez Testardo Gram reklamy są już emitowane w kinach sieci Cinema City. Zobaczymy je także w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4, i kanałach tematycznych At Media. W mediaplanie dotyczącym prasy uwzględniono m.in. ”Party”, ”Twój Styl”, ”Cosmopolitan”, ”Elle”, ”Viva!”. Reklamy pojawią sie także w Internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Nowy zapach Calvina Kleina reklamuje aktorka Eva Mendes. Pokazywania spotów z jej udziałem zakazano w niektórych stacjach telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych. Zarzucano im zbytnie eksponowanie nagiego ciała, przede wszystkim piersi. Wróciły na antenę dopiero po przeróbkach.

Dodaj do grona

0 komentarze: