Beyonce będzie miała swój zapach

20 gru 2009 | Etykiety: | |

Beyonce Knowles to wokalistka, autorka tekstów, producentka, aktorka i projektanta. Ale dla ambitnej Amerykanki sukcesów ciągle za mało: w lutym firma Coty wprowadzi na rynek perfumy "Beyonce Heat". Kusić będą wanilią, magnolią, olejkiem z kwiatów gorzkiej pomarańczy i brzoskwinią. Artystka określa zapach jako "współczesny, ale ponadczasowy".

Beyonce twierdzi, że cały projekt - jej debiut w przemyśle perfumeryjnym - jest wynikiem miłości. "Wszystko od projektu opakowania po nazwę i aspekty promocyjne - to ja" - powiedziała 28-letnia piosenkarka.

"Kiedy się czemuś poświęcam - robię to w 100 proc. Nigdy dotąd nie miałam pełnej kontroli nad czymś, co promowałam, aż do teraz. Nie musiałam się przejmować terminami. Mogło mi zabrać trzy, cztery, albo więcej lat. To mój pierwszy zapach i chciałam, żeby był czymś, co będę na zawsze kochać" - dodała Beyonce.

Zapach trafi do sklepów w krótkim czasie po rozdaniu nagród Grammy, podczas których szanse Beyonce ocenia się bardzo wysoko - jest nominowana za najlepszy album roku ("I Am...Sasha Fierce" ) oraz podwójnie za najlepszą piosenkę (utwory "Single Ladies" oraz "Halo")

źródło: PAP

0 komentarze: