Rihanna ma... własne perfumy

23 gru 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

Już w przyszłym roku w sklepach pojawią się pierwsze perfumy Rihanny. Nad kompozycją zapachu, który ma w założeniu łączyć egzotyczne pochodzenie piosenkarki z jej obecnym, luksusowym życiem, pracowała firma odpowiedzialna także za zapachy takich gwiazd jak Jennifer Lopez i Beyonce. Reb'l Fleur to wyjątkowa mieszkanka tuberozy, fiołka i hibiskusa, z dodatkiem wody kokosowej. Ostatnia nuta to wyraźnie wyczuwalny zapach piżma i "ciepłej skóry".

Figa.pl pokazała już opakowanie perfum Barbadoski. Znajduje się na nim zdjęcie Rihanny trzymającej białą różę, zaś flakon ma kształt wysokiego obcasa. Za całą koncepcją Reb'l Fleur stoi znany w show-biznesie duet Caroline Sabas oraz Marypierre Julien. Nazwa perfum została zainspirowana najnowszym tatuażem Barbadoski, na której karku widnieje napis "Rebelle Fleur".
źródło: pudelek.pl

Perfumy inspirowane Middleton, narzeczoną księcia Williama

21 gru 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

Przyszła żona księcia Williama, Catherine Middleton, inspiruje nie tylko projektantów. Historyczny, brytyjski dom perfumeryjny Yardley zapowiedział stworzenie nowego zapachu, którego inspiracją była Middleton.
Wiosną 2011 roku na rynku ukaże się zapach Royal English Daisy. Za sprawą tego zapachu Yardley stara się dotrzeć do nieco młodszego grona odbiorców. Naturalną inspiracją dla brytyjskiego domu perfumeryjnego stała się Catherine Middleton.
Premiera zapachu przewidziana jest na połowę marca. Kampania promująca perfumy ruszy w kwietniu. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności ślub Middleton i księcia Williama odbędzie się 29 kwietnia.
"To zbieg okoliczności" - powiedział Quentin Higham, dyrektor marketingu Yardley. "Nie ukrywamy, że taki przypadek może pozytywnie wpłynąć na sprzedaż naszego produktu" - dodał.
Royal English Daisy to mieszanka świeżych aromatów połączonych z wonią zielonego jabłka. Serce perfum stanowi kusząca woń hiacynta i białej róży. Całość wzbogacają akordy drzewa sandałowego i piżma.

źródło: PAP

Zakazana reklama perfum Beyonce

20 gru 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

Odziana jedynie w szpilki i seksowną, czerwoną sukienkę z dużym dekoltem Beyonce pręży się zmysłowo pod ścianą. Zachęca, uwodzi, kusi czyli robi wszystko to, co leży w obowiązku dobrej reklamy. Jak się okazało, według niektórych, kusi w zbyt wyuzdany sposób – reklama perfum "Heat", sygnowanych przez Beyonce, została zakazana.

“Mój zapach to unikalny wyraz zmysłowości kobiety. Uzależnia, oczarowuje i wywołuje dreszcze. Jest jednocześnie elegancki i kobiecy z nutą tajemniczości. Stworzyłam ten zapach dla wszystkich kobiet pewnych siebie, dla kobiet, które nie boją się pożądać i być pożądanymi” - tak swój nowy zapach opisuje jego autorka. Niektórym jednak to wzbudzanie pożądania nie przypadło do gustu. Organizacja Advertising Standards Authority (ASA) uznała, że reklama perfum „Heat” stworzonych przez Beyoncé jest "prowokacyjna seksualnie" i nie może być emitowana w trakcie programów dla dzieci. Brytyjska telewizja może ją emitować dopiero po godzinie 19:30.

Czy ten spot reklamowy faktycznie gorszy bardziej niż inne przesiąknięte erotyką reklamy? Jak na mój nos, pachnie tu jakimś zabiegiem PR-owym, mającym na celu nagłośnienie kampanii.



źródło: we-dwoje.pl

Oto najlepsze perfumy dla Niego

| Etykiety: | 0 komentarze |

Flakon perfum to prezent, który również w jego przypadku może okazać się strzałem w dziesiątkę. Które wybrać? Najpiękniej pachnące, najchętniej kupowane a może te w najpiękniejszym opakowaniu? Oto czołówka męskich perfum!
ZAPACHY GODNE OSCARA

O gustach się nie dyskutuje, a chciałabyś sprawić mu prezent doskonały. W takim wypadku warto zasięgnąć rady w niezależnym audytorium. Nikt lepiej nie oceni nowych trendów w branży, niż amerykańska Fragrance Foundation. Przyznawane przez nią co roku nagrody FiFi zwane są „perfumeryjnymi Oscarami”. Oto zdobywcy Oscarów wśród męskich zapachów!

NAJLEPSZE I NAJBARDZIEJ LUBIANE
Jakość doceniona przez ekspertów oraz kupujących je klientów, to dobre kryteria przy wyborze perfum na prezent. Oto, które zapachy w tym kryterium są godne Oscara.

Najlepsze męskie perfumy roku: Tom Ford – Grey Vetiver
Najpopularniejsze męskie perfumy: Antonio Banderas – Seduction in Black
Najlepsze perfumy z limitowanej edycji: Tom Ford – White Suede
Najlepsze męskie perfumy niszowe: Bond No. 9 - Brooklyn
Najpopularniejsze męskie perfumy w bezpośredniej sprzedaży od producenta: Avon – Patrick Dempsey 2

NAJLEPIEJ OPAKOWANE
W odbiorze prezentu liczy się nie tylko zawartość, ale i opakowanie. Chcesz zabłysnąć eleganckim i pięknym, a do tego pachnącym podarkiem? Oto laureaci perfumeryjnych Oscarów w tej dziedzinie

Najlepsze opakowanie męskich perfum w produkcji masowej: Yves Rocher – Comme une Evidence Homme
Najlepsze opakowanie męskich perfum luksusowych: John Varvatos - Artisan

źródło: kobieta.dziennik.pl

Butelki dla tych, co mają nosa

17 gru 2010 | Etykiety: | 0 komentarze |

Perfum nie odbieramy tylko zmysłem powonienia. Wystarczy inny flakon i ta sama woń z kwiatowej, lekkiej zmieni się w dziką i zwierzęcą
Huta szkła w Saint-Gobain Desjonqueres przeprowadziła eksperyment. Do dwóch różnych flakonów wlano te same, dość pospolite perfumy. Pierwszy – delikatny, gładki, kryształowy, w kształcie kwiatu. Zapach w nim zamknięty klienci oceniali jako kwiatowy, dla eterycznych dziewcząt. Drugi flakon był z połyskliwego, czerwonego szkła o chropowatej fakturze. Tę samą woń opisano jako mocną, leśną, ostrą, wręcz zwierzęcą. Trudno odbierać perfumy jednym zmysłem! – triumfowali szklarze. Ich eksperyment miał znaczenie w walce o klienta, bo przeprowadzany był w momencie wprowadzania na rynek zapachów syntetycznych, tańszych od naturalnych. Pierwszym takim zapachem był Chanel No5 stworzony z okazji 40. urodzin Coco w 1923 roku. Próbki zapachów przygotował jej przyjaciel, perfumiarz Ernest Beaux. Wybrała numer pięć, stąd nazwa. Butelkę zaprojektowała sama. Prosty flakon stał się ikoną art deco i wszedł w 1959 r. do zbiorów nowojorskiego MoMA. Obok niej do historii przeszły również z tej epoki: czarna kula La Boule projektu Jeanne Lanvin, z zapachem Arpege, oraz butelka w kształcie seksownej sylwetki skandalizującej aktorki Mae West, w różowym futerale, stworzona przez surrealistkę Leonor Fini i zawierająca zapach Rose Schocking lansowany przez Elsę Schiaparelli.

źródło: rp.pl

Natalie Portman kręci dla Diora

16 gru 2010 | | 0 komentarze |

Natalie Portman została nową twarzą perfum Miss Dior Cherie. Aktorka po raz pierwszy użyczy swojego wizerunku w reklamie.
Zarówno zdjęcia, autorstwa Tima Walkera, jak i spot reklamowy zostały już zrobione. Zdjęcia do reklamy nakręciła Sofia Coppola, laureatka Oscara za "Między słowami" i autorka nagrodzonego Złotym Lwem na ostatnim festiwalu w Wenecji "Somewhere". Reżyserka pod koniec lipca, w alejkach paryskiego Parku Monceau filmowała Natalie Portman wraz z Robertem Schwartzmannem, jednym ze swoich ulubionych aktorów, który zagrał w jej filmie „Przekleństwa niewinności”.
Reklama Miss Dior Cherie pojawi się na rynku w marcu 2011 roku. Aktorkę zobaczymy w roli białego łabędzia. Inspiracją dla Coppoli stała się ostatnia rola Portman w filmie "Czarny łabędź".

"Czarny łabędź" Darrena Aronovsky'ego to thriller psychologiczny, który opowiada historię tancerki nowojorskiego baletu. Portman gra Ninę, u boku m. in. Vincenta Cassela i Winony Ryder. Film do polskich kin wejdzie 21 stycznia 2011.

źródło: tvn24.pl