Natasha Poly twarzą perfum Givenchy

26 kwi 2012 | Etykiety: , , | 0 komentarze |

Promuje zapach Ange Ou Demon Le Secret Elixir. Poprzednio perfumy od Givenchy reklamowała aktorka Uma Thurman. Dziś zapach Ange Ou Demon Le Secret Elixir zyskał nową twarz. Na plakatach reklamowych marki pojawiła 27-letnia Rosjanka Natasha Poly.
Jak pachnie zapach od Givenchy? Ange Ou Demon Le Secret Elixir to mieszanka z silną kwiatową nutą, w której pierwsze skrzypce gra jaśmin przy akompaniamencie kwiatu pomarańczy oraz frangipani. Można w nim odczuć również aromat cytryny i zielonej herbaty. Bazę zapachu stanowi natomiast wanilia, białe piżmo, cedr i paczula.

źródło: zeberka.pl

Perfumy pomogą ci schudnąć?

22 kwi 2012 | Etykiety: , | 0 komentarze |

Ostatnie badania naukowców sugerują, że zapach może mieć wpływ na to, jak naszą wagę ciała postrzegają inne osoby. Podobno sekret tkwi w wyborze odpowiedniego aromatu. Specjaliści twierdzą, że jeśli otulisz się pięknym, kwiatowo-korzennym zapachem, to optycznie ubędzie ci kilka kilogramów. A jeśli sięgniesz po perfumy z nutą wanilii, możesz zrzucić nawet 2 kg! Zmysł powonienia odgrywa bardzo dużą rolę w naszym życiu. Olejki eteryczne rozpalają zmysły, pobudzają, a także uspokajają. Moc zapachu doskonale wykorzystuje aromaterapia. To dzięki niej relaksujemy się i poprawiamy swoje samopoczucie. Ale czy może pomóc nam również w odchudzaniu? Doktor Alan Hirsch z Smell and Taste Treatment and Research Foundation w Chicago przeprowadził ciekawy eksperyment. Około 50 mężczyzn obserwowało kobiety i szacunkowo oceniało ich wagę. W trzech grupach znalazły się panie, które używały różnych zapachów: cytrusowo-kwiatowego, groszek pachnący/konwalia oraz kwiatowo-korzennego. Czwarta grupa kobiet nie spryskała się żadnymi perfumami.
Naukowcy porównali rezultaty badań z aktualną masą ciała kobiet. Wyniki zaskoczyły wszystkich. Okazało się, że waga pań, które używały kwiatowo-korzennego zapachu, była wizualnie oceniana na niższą o 1,8 kg niż w rzeczywistości. Ponadto kobiety, których zapach perfum przypadł mężczyznom do gustu, zyskiwały w ich oczach. Panowie przyznawali im aż 5,4 kg mniej niż faktycznie ważyły.
Badania mają charakter wstępny i wymagają jeszcze potwierdzenia. Ale jeżeli naukowcy sugerują, że zapachy kwiatowo-korzenne mogą sprawić, że będziesz odbierana jako szczuplejsza, to nie zaszkodzi wypróbować nowego rodzaju perfum.
Jaki wybrać zapach? Eksperci podpowiadają, że dobrze sprawdza się kwiatowo-orientalna kompozycja perfum z dodatkiem wanilii. Ich zdaniem idealna jest kombinacja zapachów: świeży akcent kwiatowy (np. róża, jaśmin, piwonia, gardenia) połączony z nutą korzenną (np. cynamon, imbir, goździki, kardamon).
Warto dodać, że badania naukowców wykazały, że zapach wanilii skutecznie ogranicza apetyt. Niektórym ankietowanym udało się zrzucić prawie 2 kg tylko dzięki używaniu perfum o aromacie waniliowym. Może pomóc również palnie świeczki o zapachu słodkiej wanilii. Dlatego warto poeksperymentować z perfumami. Poszukaj ciekawych, kwiatowych aromatów, otul się nutą lekkich, świeżych i orzeźwiających zapachów, a poczujesz się nie tylko lepiej, ale jak twierdzą naukowcy – o kilka kilogramów lżejsza.

źródło: na podst. shine.yahoo.com

O wyborze i aplikacji perfum

12 kwi 2012 | Etykiety: | 0 komentarze |

Perfumy były znane już w czasach starożytnych i do dziś cieszą się wciąż niegasnącą popularnością. Każda kobieta ma obecnie w swojej torebce kolorowy flakonik z ulubioną kompozycją zapachową, a i mężczyźni powoli zaczynają dorównywać płci żeńskiej w zakupie tych produktów kosmetycznych.
Jak się jednak okazuje, wybór odpowiedniego zapachu, jest czynnością dość złożoną. Jednych kusi atrakcyjna cena, drugich kolorowe opakowanie, jeszcze innych kształt buteleczki, jednak zdecydowanie najważniejsze jest to, co znajduje się w środku.
Współcześni producenci działający na rynku kosmetycznym, dbają o to, abyśmy mieli w czym wybierać. Do dyspozycji mamy najróżniejsze rodziny zapachowe, w tym kwiatowe, orientalne, drzewne, czy owocowe. Każda z nich ma swoiste działanie. Możemy odnaleźć aromaty które aktywizują, energetyzują, relaksują, uspokajają, czy uwodzą. Istotne, aby trafić na te, które spełniają wszystkie nasz wymagania i umiejętnie je stosować.
Tutaj istnieje kilka istotnych wskazówek, które sprawią, że używane przez nas zapachy będą trwałe i intensywne. Podstawową zasadą jest aplikacja perfum na czystą skórę i zdecydowanie powinniśmy się ograniczyć do jednego aromatu. Całkowicie niewskazane jest mieszanie zawartości kilku buteleczek, bowiem uzyskany efekt może być naprawdę daleki od pożądanego.
Ważny jest także umiar w kwestii samego dozowania, bowiem jeżeli zużyjemy ich za dużo, może to być uciążliwe zarówno dla nas, jak i dla otoczenia, w którym aktualnie przebywamy.
Perfumy nanosimy na ciało w miejscach, w których pulsuje krew, bowiem to przyczynia się do tego, że użyty zapach się intensyfikuje. Wskazanym jest rozpylanie zapachu w okolicach szyi, skroni, nadgarstków i zgięć kolan i łokci. Warto robić to jeszcze przed założeniem ubrania, bowiem wtedy zapach utrzyma się na skórze, a nie wyłącznie na elementach garderoby, które akuratnie mamy na sobie.
Jeśli będziemy przestrzegać tych wszystkich wskazówek, możemy być pewni, że przez cały dzień towarzyszył nam będzie poprawiający samopoczucie aromat.
źródło: centrumpr.pl

Kwiatowe i owocowe dla kobiet. Pieprzne i ziołowe dla mężczyzn. Wkurza mnie ten podział

11 kwi 2012 | Etykiety: | 0 komentarze |

Dla kogo ten prezent? - pyta ekspedientka w sklepie z czekoladkami. - Nie pani sprawa - mam na końcu języka. Na szczęście orientuję się, że nie jest wścibską impertynentką, ale uprzejmą dziewczyną, która od odpowiedzi uzależnia opakowanie prezentu w różowy lub słomkowy papier. Polityka firmy. Mimo że przyszła beneficjentka czekoladek jest kobietą, wybieram słomkowy, bo dawno wyrosła z Hello Kitty. Wkurza mnie ten podział.

Podobnie jest w perfumerii. Kwiatowe i owocowe (czytaj: zwykle mdłe lub słodkie) to zapachy dla kobiet; pieprzne, ziołowe, wytrawne (czytaj: ciekawe) - dla mężczyzn. Od lat się sprawdza. Perfumiarski mainstream hołduje tej zasadzie. Czy tylko takie są potrzeby klientów?
Podczas spotkania w dziewczyńskim gronie, które zakończyło się wąchaniem perfum, koleżanki oceniały, co fajne, a co ich nie rusza. Jedna wpadła do sypialni i dorwała perfumy mojego chłopaka. Zachwytom nie było końca. Trzy czwarte przybyłych przyznało, że od damskich nowości wolą tę kadzidlaną (genialne 7 marki Loewe z Sephory). A myślałam, że tylko ja mam bzika na punkcie tego zapachu. I wtedy przypomniałam sobie, że kiedy testujemy zapachy w redakcji, moja szefowa woli najtańszą męską wodę toaletową od damskiego bestsellera. Czy ogromny wybór damskich flakonów nie spełnia wszystkich oczekiwań? Bunt załogi, bo wiemy, że nie musimy się zgadzać na zastany podział?

Coraz więcej z nas chce mieć wybór. Zdecydować bez podpowiedzi producenta, jaki zapach ma nosić kobieta, a jaki mężczyzna. Zapachy typu uniseks, czyli takie, które nie mają z góry określonego podziału na płeć, są mocną stroną niszowych perfumerii. Sprowadza je tylko garstka pasjonatów. M.in. przedstawiciele perfumerii Quality czy GaliLu.

Jak wybór takich perfum wygląda, skoro nie wiemy, co damskie, a co męskie? - Kryterium jest gust. Zapach albo się podoba, albo nie. Czujemy, że do nas pasuje bądź odwrotnie - mówi Justyna Kozak, ekspertka zapachowa z krakowskiego GaliLu. - A gusty są nieprzewidywalne. Np. marka L'Artisan Parfumeur ma w ofercie zapach Voleur de Roses. Jest w nim nuta paczuli połączona z różą i zapachem mokrej ziemi. Różany to zapach dla kobiet, wiadomo. Ale w tej kompozycji dzięki ciężkiej nucie paczuli róża nabiera innego wyrazu, a zapach częściej wybierają mężczyźni. Nostalgia florenckiej marki Santa Maria Novella pachnie skórą, paloną oponą i benzyną. To męskie sprawy. Nie tak szybko! Nawet jeśli klientka kupi Nostalgię dla partnera, często wraca po flakon dla siebie - zdradza pani Justyna.

Mam podobnie z nową na polskim rynku francuską marką Zadiq & Voltaire. Podoba mi się oszczędny, minimalistyczny flakon zamknięty w pudełku wyglądającym jak książka (to nawiązanie do powiastki filozoficznej "Zadig" Woltera), anioł w logo, cały koncept marki. Ale zdecydowanie wolę zapachową interpretację czystości (La Pureté - to nazwa zapachu) w wersji raczej dla niego niż dla niej; niestety, od dystrybutora dostaję do zdjęcia damski flakon, bo jestem kobietą.

Niszowe perfumy wyróżnia przemyślana koncepcja, która jednak nie wiąże się z podziałem na płeć. To np. konkretna nuta przewodnia, która definiuje zapach. Tak można odbierać kreacje guru zapachowego Serge'a Lutensa (jego Féminité du bois z 1992 r. uważa się za pierwszy zapach dla kobiet, w którym użyto składnika zarezerwowanego dotąd wyłącznie dla perfum męskich - cedru). W końcu woń skórki od chleba, którą znajdziemy w jego Jeux de peau, czy sosnowego lasu z Fille en aiguilles mogą lubić zarówno kobiety, jak i mężczyźni, prawda?

- Tak tworzono zapachy pierwotnie, zanim na przełomie XVIII i XIX w. wprowadzono podział na płcie - mówi Ania Parniewicz, ekspertka zapachowa z warszawskiego GaliLu. - Tzw. single note to drzewo figowe w zapachu Philosykos Diptyque czy nuta kadzidlana będąca osią zapachu Cardinal (James Heeley).

W sieciówkach szukam wód, które są wariacją twórcy na temat konkretnej nuty. Nie ma tego dużo. Z nowości na wiosnę to Jasmin by Iceberg. Jaśmin i lilia - odsłona Duet Guerlain. Od lat na rynku jest seria Aqua Allegoria Guerlain. To np. zapach grejpfruta (boski Pamplelune!), kiwi, mokrej łąki i świeżości (Herba Fresca), mandarynki z bazylią i in. Seria Flora by Gucci to festiwal kwiatów, np. gardenii czy magnolii.

- Ale zapach mainstreamowy może być udany - mówi Agnieszka Łukasik, właścicielka GaliLu. - Np. Opium YSL, Angel Muglera, zapachy Hermesa tworzone przez Jean-Claude'a Ellenę - wymienia swoje typy.

Dlaczego zatem praktyka pokazuje, że rzadziej niebanalny flakon spotkamy w sieciówce? - Koncerny robią zapachy pod klienta, co często czyni je mało oryginalnymi duplikatami popularnych perfum z poprzednich sezonów - tłumaczy Agnieszka Łukasik. - To gwarantuje sprzedaż. Perfumy niszowe rządzą się innymi regułami. Mają zachwycać bez względu na mody, trendy, badania rynku.
źródło: wysokieobcasy.pl

Zapach idealny

10 kwi 2012 | Etykiety: , | 0 komentarze |

Kobiety na całym świecie kochają perfumy, ponieważ pomagają im one w utrzymaniu dobrego nastroju oraz podkreślają często ich charakter oraz osobowość.
Najwięksi światowi projektanci głowią się, jakie zapachy lansować na każdą porę roku, ponieważ moda, jeśli chodzi o perfumy damskie zmienia się co chwilę. Liczy się nie tylko oryginalny zapach, ale także przede wszystkim przepiękny flakon oraz przykuwająca uwagę reklama.
Coraz więcej pań stać na ekskluzywne i po prostu drogie perfumy damskie, które można kupić w najlepszych perfumeriach. Często są one naprawdę drogie, ponieważ są skomponowane z niezwykle rzadkich oraz cennych składników. Niekiedy do wyrobu jednego flakonika zapachu trzeba zużyć kilkanaście kilogramów płatków kwiatów – za niektóre trzeba zapłacić prawdziwy majątek.

Oczywiście, perfumy damskie sprzedają się rewelacyjnie, ponieważ każda kobieta chce przepięknie pachnieć. Zapachy dzielą się na te na co dzień oraz na wieczór, a także specjalne okazje.

Na co dzień, najlepiej sprawdzają się lekkie, orzeźwiające oraz cytrusowe perfumy damskie, które pomagają zachować świeżość oraz dobry nastrój. Na wieczór najlepiej wybierać mocne, korzenne i słodkie perfumy damskie, ponieważ są bardzo zmysłowe i na pewno zwrócą uwagę wszystkich mężczyzn. Takie zapachy są intensywne i bardzo długo utrzymują się na skórze, dzięki czemu kobieta przez cały wieczór emanuje wielką tajemnicą oraz seksapilem.

Bardzo modne są też perfumy damskie sygnowane przez największe gwiazdy ekranu, estrady oraz zwykłe celebrytki. Kobiety chcą pachnieć jak ich ulubienice, dlatego tak chętnie kupują ich zapachy. Przy wyborze perfum liczy się też to, co jest akurat modne.

Każda modna kobieta posiada różne perfumy damskie w swojej kolekcji. Jedna nadają się na co dzień, inne od święta. Przede wszystkim, misterne flakony stanowią niebanalna ozdobę każdej damskiej toaletki. Warto otaczać się pięknymi zapachami, ponieważ dodają one pewności siebie oraz chęci do życia i zmagania się z codziennymi problemami.
źródło: centrumpr.pl