Dzięki perfumom sfinansowała swoje filmy

20 kwi 2008 | Etykiety: , | |

Jennifer Lopez cieszy się z powodzenia swoich perfum, ponieważ dzięki nim może finansować własne projekty filmowe.
Artystka od 4 lat promuje własną markę perfum, która zarobiła do tej pory na całym świecie ponad 500 milionów dolarów.

- Nigdy nie przypuszczałam, że moje perfumy będą się cieszyć tak wielkim powodzeniem. To był świetny pomysł, ponieważ tworzenie perfum jest bardzo artystycznym zajęciem, a jednocześnie pozwala zarabiać pieniądze. Dzięki moim perfumom mogłam sfinansować filmy "Bordertown", "El Cantante" i nową płytę z piosenkami w języku hiszpańskim. Artyści nie zarabiają zbyt dużo na sprzedaży płyt, bo większość zysków zabierają wytwórnie. Może się okazać, że moje filmy i płyta nie przyniosą mi żadnych zysków, a sfinansowałam je z własnej kieszeni - wyjaśnia aktorka.

Lopez przyznaje, że nawet gdyby jej pozostałe przedsięwzięcia zakończyły się fiaskiem, perfumy zawsze będą przebojem. - Tak, zawsze będę miała swoje perfumy. Dzięki nim mogę dokonywać artystycznych wyborów i mogę powiedzieć, że sukces ma słodki zapach… - dodaje gwiazda.

źródło: Wenn


Kup perfumy w dobrej cenie

0 komentarze: